forts. på dag 5 (22 juli)

Bussen kom och hämtade oss ungefär på samma ställe där den släppt av oss tidigare. Några av italienarna i Edward gruppen var försenade så vi var tvungna att vänta en liten stund på dem innan vi kunde åka tbx. Försökte mig på att sova lite när vi åkte tillbaks fast det gick inte så värst bra. Kan inte sova bra alls i bussar, det går mycket bättre att sova i en bil. Vet dock inte varför. Det här var ju ganska onödig information haha så att säga inte alls nåt som ni nödvändigtvis behöver veta, haha att jag inte kan sova bra i bussar alls är ju verkligen någonting som ni behöver veta. Superviktig information ju ;)
 
Vi satt på samma platser i bussen som när vi åkte till London så satt alltså bredvid Fanny och Charlotta och Anna-Stina satt i sätet bredvid. Fanny försökte också att sova medan Charlotta och Anna-Stina som sov på vägen dit nu satt och pratade. När vi kom tbx till Brighton igen gick jag tillsammans med Fanny, Anna-Stina och Charlotta till Starbucks. När vi stod och väntade i kön på att det skulle bli våran tur såg jag Mariia, Mari, Saana och Helena från Edward gruppen som satt vid ett bord så gick och joinade dem eftersom jag inte skulle ha nått. Mari och Mariia hade köpt varsin stor kopp Hot Chocolate, ingenting som jag skulle ha köpt mitt i sommaren dock när det är sommarväder ute. Passar bättre till ruggigt höstväder eller till en kall och kylig vinterdag. Fick iaf smaka lite av det och såklart var det jätte gott. Helena hade köpt en kall chocholate cream tror jag det hette och den var utan kaffe.
 
När Charlotta hade beställt kom hon och satte sig med oss också. Fanny och Anna-Stina försvann någon annanstans. Satt en stund på Starbucks innan vi gick till Churchill Square och satte oss där. Mari tog fram sitt smink som hon hade haft med sig och började sminka Mariia där inför discot. En heldel folk som gick förbi stirrade. Fast vad är det för konstigt med någon som sitter och sminkar någon annan mitt på ett torg haha :) När alla från Bella och Edward gruppen var samlade gick vi tillsammans till stället där megapartyt skulle hållas och ställde oss i kö.
 
Forts. på detta inlägg kommer senare :)
 
Jag och Charlotta med drycken som hon beställde på Starbucks. Det var Hawaii tema på megapartyt
så därför har vi blomliknande halsband runt halsen haha. Kom inte på nåt bättre ord att kalla dem, vet inte
alls vad de brukar kallas för.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?