Bokat språkresa yeey!! :D

Tja allihopa! Har glömt att berätta för er men iaf för ett par veckor sedan så bokade jag en språkresa till Brighton i England. Valde att åka dit eftersom jag tycker att det verkar vara en asnice och jättefin stad med suberb shopping. Ååh vad jag längtar tills jag får åka, det kommer säkert att bli superkul. Åker den 18:de juli och kommer hem den 9:de augusti. Valde att bo i värdfamilj även denna gång, valde även international kurs. Hade ju classic kurs sist jag åkte.

Slänger in ett par härliga bilder som jag hittade på google från Brighton också! :)







 
   
Kommentarer
Postat av: Conne

Jag ska också till Brighton i sommar! :)

2012-04-25 / 21:02:28     URL: http://storyoflife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?