Back home again! :)

Efter tre helt underbara och fantastiska veckor i Brighton är jag nu hemma igen. Jag har fått vara med om så mycket och jag är en hel drös med erfarenheter rikare. Jag har träffat så många härliga människor från flera olika håll som t.ex Österrike, Spanien, Ryssland och Italien. Vill bara tillbaka. Saknar min värdfamilj (vilken var helt underbar) och som fick mig att känna mig välkommen från allra första stund. Kunde verkligen inte ha haft en bättre värdfamilj. Saknar deras hund Maddy också haha ;). Saknar alla härliga EF ledare (speciellt Miquel som var våran activity leader) och alla lärare och alla härliga EF studenter något enormt också. 
 
Förbered er på många inlägg inom de närmsta dagarna för nu ska ska ta igen all bloggning som jag inte hunnit med nu under dessa fyra veckor jag varit borta. Tänkte att jag kanske skulle ta och göra ett blogginlägg för varje dag som gått på språkresan så att ni får se vad vi gjorde för varje dag. Hur låter det?  Förresten om ni har frågor om min resa eller om någonting annat som har med språkresor att göra så är det bara att fråga på. Svarar som sagt mer än gärna :D <3  
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?