Om 21 dagar åker jag till Brighton! :)

Nu är det bara 21 dagar kvar tills jag åker till Brighton. Flyget avgår onsdagen den 18:e juli kl.8.00 på morgonen men ska träffa gruppen min och den ledare jag skall ha två timmar före. Kommer säkert att vara ganska nervös och spänd sådär just före men det kommer säkert att gå över rätt fort när jag fått träffa min grupp och fått prata lite med dem och sådär. Ser verkligen framemot att få åka, har längtat jättelänge. Ser framemot alla nya vänner jag kommer att få, att få träffa värdfamiljen, alla nya upplevelser jag kommer att få vara med om, det engelska vädret, den engelska maten som t.ex fish and chips och shoppingen. Kommer att shoppa allt för mycket det är jag säker på redan nu. Hoppas bara att allt ryms i min resväska sen när jag åker hem igen. Kan bli lite problem med det haha, sist när jag åkte var jag tvungen att slänga några saker som t.ex ett par skor och en handduk för att få plats med allt det som jag hade köpt i Torquay.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?