Bildbomb :)

Tänkte att jag skulle visa er en heldel bilder från språkresan så att ni verkligen får se hur underbart och roligt det var. So here you go :)


Gatan min värdfamilj bodde på. Huset som det skymtar lite av längst upp till vänster
på bilden bodde dom i. Dom var jättetrevliga och jag kunde inte ha fått någon bättre
värdfamilj än dom :D <3<3



Bild från allra första kvällen i Torquay. Jag och mina roommates (haha) var ute och
gick en liten sväng i området där värdfamiljen bodde eftersom vi behövde lite frisk luft
efter att ha åkt flyg och suttit i buss hela dagen. Så vi hittade en fin park där vi tog lite
kort. Visst ser det härligt ut? :)



Värdfamiljens hus :)


Bild som jag tog första skoldagen i Torquay. Vi hade varit på "townwalk" och bekantat
oss med staden. En del av gruppen ville stanna längre på ett ställe och äta och bara chilla
medan jag och min kompis Wivi ville gå tbx till EF skolan där vi sedan alla skulle träffas
igen, iaf så hade ingen av oss två uppmärksammat vilken väg vi hade gått från skolan
som vi då lätt hade kunnat ta tillbaks om vi bara hade varit lite mer uppmärksamma. Vi valde
att ta en helt annan väg som vi trodde skulle gå ganska fort (vi är så smarta I know haha)
och det slutade ju med att vi gick vilse och inte visste var vi var så denhär bilden är tagen
på en gata då vi var lite lost. Det hela slutade med att vi fick syn på en man som hade
en blå EF t-shirt på sig så vi frågade honom då om han kunde hjälpa oss och visa vägen tbx
till skolan, vilket han gjorde.


Jag och en telefonkiosk i Torquay :)


Wivi <3


Raija, Roosa och Viola. Miss u!! <3


Mina roommates Marika och Nea en morgon påväg till busshållsplatsen. Vi hade typ 30
minuter med buss till skolan.

  
Minigolf :D


Ännu en till bild från härliga Torquay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?