Londoon!!! :D

Har inte visat så många bilder från Londonbesöket än tror jag eller har jag ens visat några? Ja ja, men iaf tänkte att jag skulle göra det nu. Tänkte att det kunde ju vara intressant för er att se. Om man åker på språkresa till England så ingår alltid ett Londonbesök i språkresans pris så man behöver då alltså inte betala något extra för att åka dit. Bor man långt bort ifrån London så bor man oftast på hotell i 1-2 nätter medan man är där. Vi bodde på hotell två nätter när vi var där eftersom Torquay ligger ca 5 timmar ifrån London. Bor man långt bort ifrån London som vi då gjorde åker man oftast dit i början eller i slutet av sin språkresa. Vi åkte i slutet. Bor man t.ex i Brighton som ligger betydligt närmare (ca 1 timmes bilväg ifrån) åker man på en eller två dagsturer dit. I London besökte vi t.ex Madame Tussauds, shoppade på Oxford Street, åkte en heldel tunnelbana och tåg eftersom vårat hotell låg ca en halvtimmes väg från Londons centrum, åt god mat och strosade runt på Londons gator och chillade haha ;)


Jag bredvid Miley Cyrus på Madame Tussauds. Ignorera mitt fejs och min fina min. Ser
lite weird ut på denna bilden (eller väldigt weird mena jag haha *host *host). Lite
dålig bildkvalite är det också.

 
Nea och Iris bredvid Orlando Bloom.


Barack Obama på Madame Tussauds





Bild jag tog en dag medan vi väntade på att vår metro skulle komma. Minns dock inte
längre vid vilken station detta var och vart vi skulle, fast det behöver ni väl å andra sidan
inte veta heller väl haha :D

Här var nu några bilder iaf från London. Fler bilder från Londonbesöket kommer att komma upp någon annan dag, troligtvis på fredag eller någon gång på lördag denna vecka. Så håll ut tills dess my friends haha ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?