Dag 4 (21 juli)

Såg att jag hade skrivit lite fel i ett tidigare inlägg. Det var inte på Lördagen som vi var till London och därefter hade EF mega partyt utan det var på Söndagen. Sorry för den lilla felskrivningen ;) men ska iaf berätta vad som hände på Lördagen nu so here we go:
 
Lördagen fick vi sovmorgon. Först klockan 10.00 var vi tvungna att möta upp våran internationella grupp på  Churchill Square för att sedan åka till en park där vi skulle ha EF arena. Vi var tvungna att åka med en buss en liten bit för att komma till den parken där vi skulle vara. När vi kom till parken såg vi att det redan var massvis av andra EF elever där. Såg att Edward gruppen redan hade kommit dit också. Jessica och Angelica och ett par andra från Edward gruppen var med några andra tjejer och spelade någon slags volleyboll medan de flesta andra finska tjejerna från Edward gruppen satt ner i gräset och åt sin lunch och chillade och pratade.
 
Fanny och Anna-Stina ville också spela volleyboll så de gick med i gruppen där Jessica och Angelica bl.a var. Ville inte vara med och spela volleyboll eftersom jag bokstavligt talat suger på alla sporter där en boll är inkluderad och förutom att jag är rätt dåligt på det (får knappt bollen över nätet och har en tendens att få den i huvet också haha, vet inte varför det är så) så är det också väldigt tråkigt. Dans och sånt är typ mer min grej och så ville jag ju inte riskera att skämma ut mig heller för det fanns ju massvis av snygga killar där i parken också haha ;) nej jag skojja bara. Det fanns såklart massor av snyggingar där men jag är inte rädd för att skämma ut mig. Gör det jämt typ.
 
Gick och joinade de andra tjejerna från Edward gruppen. Började äta min lunch. Angelica kom efter en liten stund och slog sig ner bredvid mig. Vi pratade lite om allt möjligt. Efter en stund kom Jessica också. De båda två ville gå och köpa nånting och gå på toaletten så då gick vi till ett cafe som fanns i parken en liten bit bort därifrån vi satt. När vi kom tillbaks sa de andra från gruppen att vi hade fått tillåtelse av EF ledarna att gå om vi ville. De flesta tjejerna i Edward gruppen började ge sig av så Jessica och Angelica och jag började också gå mot busshållsplatserna som fanns alldeles bredvid parken. Så vi var inte alls tvungna att vara så länge i parken, kanske bara en och en halvtimme ungefär innan vi fick gå. Fanny och Anna-Stina lämnade kvar för att
spela.
 
Bild jag tog från parken som var ganska så stor.
 
 
 
 
  
  
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?